Jag har visst blivit utmanad......

TRE NAMN DU GÅR UNDER
Hm..inte lätt....
Persson - var det tidigare, men det har jag lyckats få bort......
Helena - Hoppas jag att de flesta kallar mig
Snuttagull - Av en mycket speciell person!
...sen är det säkert en massa annat som jag inte vill veta :)

TRE SAKER SOM SKRÄMMER DIG

Jösses....
Ja, jag vill verkligen inte gammal och sjuk, jag vill leva livet fullt ut tills den dag då jag bara dör....
Tycker inte om höga höjder, men det skrämmer mig inte
sen kommer jag inte på något mer.

TRE SAKER DU HAR PÅ DIG

Sköna arbetsskor
Snygga dansskor
Långkalsonger ( inte som vanligt folk under andra byxor, utan som mysbyxor..hemma)
...verkligen inte vid samma tillfälle.

TRE SANNINGAR

Gråter lätt!
( både av glädje och av sorg)
Är glad
Älskar

TRE SAKER JAG VERKLIGEN VILL HA

En ny bil
Kärlek
Hälsa

TRE PERSONER SOM DU UTMANAR

Ja det lär ju bli Carolina
Camilla utmanade ju mig.....
sen tog det slut på ideér....


Kommentarer
Postat av: Camilla

Näpp...typ minne mera..
Ja du vet..:-)

2008-04-08 @ 20:19:14
URL: http://wildros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0