Min fina nya.....

blogg, tänk, jag kan inte smälta det än....att den blev så rosa. Men som alla säger, det är så jag.......vad de nu menar med det :)
Nu ska jag sätta mig ner i tv soffan och titta på tv...men som vanligt finns det inget att se, men då kan man å andra sidan somna utan att det gör något.
Kommer i kväll att sakna det där underbara godnatt samtalet, för han, den där älskade vännen är ute på party.....Hoppas verkligen att han har en helt underbar kväll ..... Själv har jag ju varit så kreativ...hehe, har suttit bredvid Camilla och bara pekat när hon slitit med layouten på min blogg..... Thanx!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja puh..hehe...nä men det var kul..! Emellanåt..

2008-01-26 @ 22:34:16
URL: http://wildros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0