Söndag!

Ja då var det söndag igen då och i morgon ska man pigg och rask åka till jobbet....eller inte....var i hela fridens dar tog helgen vägen??
Jag som så stort sa i fredags att " i helgen ska jag inte göra någonting alls...och det har jag inte riktigt gjort heller iofs...men.....
helgen har i alla fall varit allt för kort, jag hinner inte vila....
Sitter nu och funderar över om jag ska ta en promenad till med hundarna, var ut på en långpromenad för ett  par timmar sedan...men se hundarna är lite dåliga i magen i dag :) för i går var det kalas
....på älgben.....
det var alla tiders, men inte för magen....
Solen skiner  ute och höstfärgerna är underbara så det blir en promenad till, trots att det blåser ganska friskt...
...men det kanske är det jag behöver....frisk luft, rörelse och sol.
Så varför sitter jag nu här och skriver strunt....
Horse in fall Pictures, Images and Photos

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nu fattade inte en vilsen Roosa, är jag någon på spåren??

2008-10-19 @ 23:17:47
URL: http://wildros.blogg.se/
Postat av: Camilla

jag hade samma ambition jag med...men sen kom helgen och tog livet av den tanken..

2008-10-19 @ 23:24:14
Postat av: Plogflickan

VilkeT vackert foto!!

2008-10-31 @ 17:23:40
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Carolina

Du har blivit utmanad av mig.

2008-11-07 @ 15:14:52
Postat av: Camilla

Många söndagar har det nu gått....

2008-11-08 @ 17:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0