Utmanad!

Jag har fått en utmaning av Camilla

1. Vilken mat äter du ofta?
Hm...ja det var en klurig fråga....Jag äter det mesta...men när jag funderar lite är det nog div pastarätter.....

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka ut?
Jag är av den typen som bara tar och börjar hjälpa til...river i skåp och sånt, säkert några som blir sur...men vad gör väl det....
3. Var sitter du helst när du bloggar?
jag bloggar ju så sällan :) men när jag gör det så är det på datorn/tv:n i  tv rummet.....oftast stående :)

4. Köper du ofta triss?
Nej inte ofta, några gånger per år!

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Min bästa semester var i år.....hemma...eller i hemma nr 2

6. Vilken tv-kanal tittar du mest på?

4:an
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0