Är sommaren slut nu?

Slut på värmen är det,skönt,men samtidigt blir jag alltid lite orolig över om den skall komma tillbaka...solen alltså!och med den lite lagom värme.



Men visst är det bra med lite moln,för då kan man passa på att samla husmorspoäng :)
Har på em lagat mat,bakat en jordgubbspaj och bakat lite bullar...allt på samma gång :) Sitter nu nöjd med mig själv och funderar  på när någon kommer hem så att man kan provsmaka. Maten har alla smaskat i sig,men sedan försvann alla som avlöningar och visste inte när de skulle komma hem....en av fördelarna...eller i bland nackdelarna med att man nu mer bor lite mer centralt. Sällan någon nackdel,men just nu skulle det sitta fint med lite fikasällskap...när man för en gång skulle samlat så många poäng. 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Lämna lite paj så kommer jag i morgon eller på Ons...men schhh, inte skvallra att jag äter paj i så fall ;-)

Och sommaren, den kommer tillbaka, var så säker!

2009-07-06 @ 14:53:07
URL: http://wildros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0